What are you searching?

How do we install a wind turbine? Find out in 2 minutes | ACCIONA

Related videos

Llegada expedición Homeward Bound // Homeward Bound expedition arrival | ACCIONA
ver video

24/01/2019

La expedición, apoyada por ACCIONA, ha sido la culminación a la tercera edición de Homeward Bound, programa que impulsa la visibilidad de las mujeres como líderes en el mundo en asuntos de interés global como el desarrollo sostenible y la mitigación del cambio climático. Durante la expedición han visitado una decena de puntos en el continente antártico para observar de primera mano los efectos del calentamiento global del planeta. Más información: https://www.acciona.com/es/homeward-bound/ Suscríbete: https://www.youtube.com/user/interacciona1?sub_confirmation=1 Web: http://www.acciona.com/es/ -Redes Sociales- Twitter: https://twitter.com/acciona Facebook: https://www.facebook.com/acciona LinkedIn: http://acciona.sa/YsSOM Google +: http://acciona.sa/YsT2G Instagram: https://www.instagram.com/acciona/

Energy milestones during 2018 | ACCIONA
ver video

Energy milestones during 2018 | ACCIONA

10/01/2019 We have summarized in four minutes of video the intense activity of ACCIONA Energy during 2018. A year in which the company was once again recognized as the "greenest electricity in the world" and during which we reached record levels in the construction of new renewable facilities, moving forward in innovation and operational excellence and setting the foundations to continue investing in the planet in 2019. Subscribe: https://www.youtube.com/user/interacciona1?sub_confirmation=1 Website: http://www.acciona.com/ --Social Media-- Twitter: https://twitter.com/acciona_en Facebook: https://www.facebook.com/ACCIONA.English/ LinkedIn: http://acciona.sa/YsSOM Google +: http://acciona.sa/YsT6T Instagram: https://www.instagram.com/acciona/
Move up